niedziela, 11 grudnia 2011

No ale o c chodzi?!

A więc chodzi o.... MNIE! Yeah! Dobra a tak na serio to o mój mózg ;) Ten blog będzie po prostu przekrojem mojego mózgu, który niektórzy określają jako "zryty", a dlaczego ( i czy naprawdę tak jest) przekonacie się sami. Będę tu zamieszczać wszystko, co znajdę w internecie, co mnie zainteresuje, co może was zainteresuje itd. Jako, że to mój pierwszy blog i pierwszy post w pierwszym blogu (zaczynacie zgadzać się z opinią o "zrytym" mózgu? Poczekajcie, to dopiero początek ;D) opiszę tu trochę siebie.

Może w punktach (będzie wam łatwiej to ogarnąć):

*Jestem dziewczyną (Proponowana reakcja: Łaaaaaał, naprawdę?)

*Mam 13 lat (-\\-: Czytam dalej)

*Rzeczy, które  kocham nad życie:
-Seria Assassin's Creed (nie ważne czy to gra, książka, czy komiks)
-Gra Prototype
-Reszta zmienia się prawie codziennie
dzisiaj jest to hiszpński serial (nie w stylu "M jak miłość", czy "Mody na sukces", tylko coś jak "Roobin Hood")
"Czerwony Orzeł"

Dobra co by tu jeszcze powiedzieć. No chyba tylko:
Pa i do następnego posta ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz