czwartek, 22 grudnia 2011

Kryminał

Jest godzina 13.30... Za dwie godziny podejrzany stawi się w szkole... Będzie tam na niego czekać czternaście osób... Spotkanie odbędzie się w sali numer 25... A przewodzić mu będzie... Pani Czajka!
 Dziś mamy wigilię klasową!!!(Pani Czajka to moja wychowawczyni ;P) W szkole będę o 15.30, bo muszę pomóc ustawić stoły, talerze itp. Prawdopodobnie będzie na mnie czekać ok. 6-7 osób, ale docelowo ma ich być czeternaście: 11 osób z mojej klasy, wychowawczyni, pani od religii i pan woźny! Tak! Zostaliśmy wybrani z pośród 6 klas gimnazjum i 3 klas liceum aby gościć na wigilii pana woźnego! Nasz pan woźny jest super :P Pani  katechetka oczywiście też (przy okazji ją pozdrawiam!) Co do sali i przewodniczącego to mój mini-kryminał nie kłamie :) Ciekawe kto i jaki da mi prezent :D Następnego posta napiszę jak wrócę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz